Emma P.
Visitem dos llocs, l'Arcada va ser el segon i no dubtem ni un moment. Buscàvem un lloc on poder fer la cerimònia, l'aperitiu, el banquet, la festa al costat, sense desplaçaments. A més, l'Arcada us dóna l'opció d'allotjar els vostres convidats. Va ser un casament màgic i rodó. La Neus és una gran professional i ho va coordinar tot. Es van adaptar al casament que volíem i ens van deixar canviar tot allò que vam voler. Si haguéssim de dir alguna cosa potser seria el temps de resposta prèvia al casament d'altra banda tot fantàstic! Moltíssimes gràcies, la Neus i l'equip, per fer un dia 10. Ho repetiríem mil vegades i recomanem l'Arcada a tothom!